Denim shirt, furry vest

    Zapraszam Was na kolejną porcję chwil z naszego życia. Ten blog to piękna sprawa - wiele wydarzeń ulatnia nam się z pamięci w ekspresowym tempie. Tym bardziej jestem przekonana, że warto zatrzymywać wspomnienia na zdjęciach, utrwalać sytuacje dnia codziennego, gdy jesteśmy tylko dla siebie. Zwykły obiad poza domem, a jednak chwile magiczne w swej prostocie.
    Futrzana laurkowa kamizelka trafiła w moje ręce w sh i od razu pobiegłam z nią do kasy. Wcześniej długo myślałam o takiej dla siebie, ale nie znalazłam odpowiedniej, więc gdy przypadkiem w oko wpadła mi idealna mini-wersja dla córki, nie mogłam przepuścić tej okazji.













Laura była ubrana:

Kamielka - Next (sh)

Koszula - KappAhl

Legginsy - H&M

Trampki - H&M

11 komentarzy:

  1. Zakochałam się w Waszym dziecku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina masz śliczną córeczkę ;-) Lubię wchodzić na waszego bloga. Jego nowy wygląd jest super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. odblokuj insta pliss:) sliczna corcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą. Blog to niezaprzeczalnie świetna sprawa. A głowa zawsze może kiedyś zawieść, a niektóre wspomnienia szybko ulotnić. Dlatego uważam, że warto prowadzić bloga, właśnie dla tych miłych wspomnień. Twoja mała ma wyjątkową Mamę, która dba nie tylko o Nią, ale również o to, żeby się gustownie prezentowała i muszę przyznać, że doskonale wie co robi, jeśli chodzi o kwestię mody. Kto wie, może kiedyś to przeczytasz. :)
    PS. Też miałam kiedyś ten szablon i byłam z niego zadowolona, wygląda pięknie i profesjonalnie. Tamten poprzedni blog usunęłaś całkowicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Zablokowałam dla wszystkich, ale usunąć nie miałam sumienia, kiedyś sobie poczytam :D

      Usuń
    2. I dobrze. Będziesz miała fajną pamiątkę :)

      Usuń
  5. wiesz moze co trzeba miec zeby moc zalozyc instagram?
    i gdzie ten nowy post,ktory byl juz zapowiadany?:-)
    odpisz pozdrawiam. chyba dobrze sie czujesz jako mama? prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie wcześniej to trzeba było chyba mieć smartfona z androidem, ale z tego co się orientuję, to teraz na każdym systemie można zainstalować, ale pewna nie jestem. Post będzie jutro rano, narobiłam tyle zdjęć, że nie mogłam się zdecydować na kilka :D A bycie mamą jest dla mnie wspaniałe!

      Usuń
  6. Tez jestem tego zdania że blog to fantastyczne miejsce na uwiecznienie wielu chwil z życia naszych dzieci ..tez świetnie mobilizuje , wcześniej miałam z tym ogromne problemy :) Sliczne zdjęcia córci ...Ps na instagramie gratulowałaś nam że nas wyrózniono ..ale nie zdradziłaś gdzie ??? bo ja nic nie wiem ??? Całusy

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa dzięki :) zmykam zobaczyć Wasz nowy wpis..Buziak

    OdpowiedzUsuń